Facebook Staus Urdu Shayari | Best Urdu Poetry For Fb Quotes | Facebook Status In Hindi

Facebook Status | Urdu Shayari For Facebook Status | Urdu Quote Shayri In Hindi | Shayri Urdu For Status
मैं तेरा कुछ भी नहीं हूँ मगर इतना तो बता,,
देख कर मुझ को तेरे ज़हन में आता क्या है

थकन से चूर हूँ लेकिन रवाँ-दवाँ हूँ मैं 
नई सहर के चराग़ों का कारवाँ हूँ मैं
~अज़ीज़ बानो दाराब वफ़ा

ये होश है कि उसकी मस्ती पे गुफ़्तुगू थी
बाद उसके होश हम को फिर रात भर न आया!!
~जौन एलिया

तुम क्या जानो मोहब्बत के मीम का मतलब
मिल जाय तो मोजिज़ा ना मिले तो मौत..

अग़र मग़र और काश में हूँ..
मैं खुद अपनी तलाश में हूँ..!!

फ़र्ज़ करो तुम्हें ख़ुश करने के ढूँढे हम ने बहाने हों 
फ़र्ज़ करो ये नैन तुम्हारे सच-मुच के मय-ख़ाने हों!!
#इब्न_ए_इंशा

टूटी उम्मीदें फिर से जोड़ लाया हूं
मैं तुमसे मिलने तुम्हारे शहर आया हूं

बहुत मायूस बैठा हूँ मैं तुमसे
कभी आकर मुझे हैरत में डालो

तेरे एक इशारे पर घर-बार छोड़ दें
दीवाने हैं जरूर मगर इस कदर नहीं

सफ़र में हूँ
खोया नहीं हूँ मैं...

Post a Comment

0 Comments